вторник, 20 ноября 2012 г.

Модуль 3. Рефлексія.

Цей модуль допоміг мені з’ясувати, як можна використати навчальні дослідження в проектах та зрозуміти призначення основних запитань проекту, а саме:
1) дослідницькі навчальні проекти допоможуть розвивати моїм учням навички, необхідні у 21 столітті та навички мислення вищих рівнів;
2) Основні  (ключові та тематичні)  запитання підтримують навчання і розвиток учнів в проектній діяльності;
3) Навчальні цілі, які ставить вчитель, мають:
- Визначати конкретні знання та вміння учнів та їх спосіб подання.
- Наголошувати на розвитку навичок 21 століття та навичок мислення вищих рівнів.
-  Бути конкретними для того, щоб їх можна було оцінювати впродовж виконання всього  проекту.
4) При створенні Портфоліо слід на кожному новому етапі переглядати план вивчення теми та вносити зміни до формулювання:
- навчальних цілей, виходячи з вимог державних освітніх стандартів, навчальних програм та навичок, потрібних для життя у 21 столітті, щоб переконатися, що наші учні отримають ґрунтовні знання з ключової теми відповідного предмету.
- основних запитань навчальної теми
5) Основні запитання, що сприяють розвитку мислення та спонукають до дії, заохочують учнів використовувати навички мислення вищих рівнів, допомагають учням повністю зрозуміти основні концепції, допомагають досліджувати та структурувати фактичні дані;
6) Тематичні запитання проекту прямо пов’язані з проектом та сприяють пошуку відповіді на ключове запитання проектної роботи;
7) Дослідницькі проекти будують зв’язки із реальним життям учня .
8) В учнів, які співпрацюють у малих групах дослідницьких проектів, можуть бути сформовані не тільки навички самостійної дослідницької діяльності, а й уміння планувати власну діяльність, ефективно спілкуватися, вирішувати проблеми, приймати виважені аргументовані рішення та демонструвати свої знання та вміння.





1 комментарий:

  1. В цьому модулі, Юліє Павлівно, Ви намагалися сформувати цілі навчання в проекті, я вважаю, що це Вам вдалося.
    Ви користувалась різними державними стандартами, які є відповідними до віку учнів. Всі поставлені цілі є повністю досяжними.
    Зрозуміло, що було зовсім непросто створити ключове запитання до відповідної теми тому, що потрібно порівняти реальне життя дитини та предмет, який він вивчає.
    Дані питання мають допомогти учням сконцентруватися та вивчити основне за допомогою логічно поставлених питань з відповідної теми.
    На мою думку, складені Вами питання полегшать роботу учнів на уроках англійської мови.

    ОтветитьУдалить