пятница, 23 ноября 2012 г.

Модуль 9. Рефлексія

Цей модуль допоміг мені зробити висновки щодо того, як учні можуть самі спрямовувати себе у навчанні та про роль і місце диференційованого навчання, а саме:
1) Як я можу допомогти своїм учням стати самоспрямованими в навчанні
2) Як я можу задовольнити різноманітні потреби учнів
3) Учні мають бути активним у власному навчанні
4) Ми можемо здійснювати диференціювати навчання у чотирьох напрямках:
*зміст;
*процес ;
*результати;
*навчальне середовище.
5) Необхідно планувати навчальний процес, враховуючи різні модальності, включаючи *візуальні,
*аудіальні,
*кінестетичні способи сприйняття,
домінування лівої чи правої півкулі мозку, різні когнітивні стилі, різні ступені розвитку різних типів множинного інтелекту учнів;
6) Я зрозуміла, що задоволення навчальних потреб учнів вимагає відповідного спонукання та заохочення, щоб вони стали впевненими та незалежними у навчальній діяльності, під час створення проектів, дослідницько-пошукової діяльності тощо.

Комментариев нет:

Отправить комментарий